• Pressemeldung
  • Internationalization: Agency group MSM.digital expands to Scandinavia

Internationalization: Agency group MSM.digital expands to Scandinavia

M Updated

The agency group MSM.digital is positioning itself internationally and conquering the Scandinavian market. For this purpose, MSM.digital opens an office in Stockholm. MSM.digital AB is managed by Maic Ungermann. This means that the agency group for Omni-Channel-Marketing now also offers its entire range of services in Scandinavia to existing and new international customers. The decision for Sweden as a gateway to Scandinavia was a logical one, since MSM.digital has Swedish companies like Electrolux, Elektrolux Home and the AEG brand as long-term clients. 

Anzeige

Maic Ungermann will initially be supported in Stockholm by Laura Horwood as project manager. By the end of the year, two more employees will join the team. The current location is an office in the Co-Working-Space Convendum, Vasagaten 16, in Stockholm Central. 

Markus Oeller, Managing Director, MSM.digital GmbH, says: "Our goal for the agency group is to become the central contact in Europe for the 360-degree customer journey. Sweden is one of many steps in this direction. In addition, our unit there will take over the product management and international sales of our review platform One2Five. Our national companies are not only building up the local business, but are also specialists in the group." 

Maic Ungermann explains: "Scandinavia is a very modern, attractive market. Our goal is to successfully establish MSM.digital as a reliable partner in the field of omni-channel marketing in the Nordic countries. By the end of the year, we will focus on our existing customers by showing them the opportunities to present their products and brands in the Scandinavian countries as well. At the same time we will present our service portfolio to potential new customers".

Anbieter, Agentur, Dienstleister, Experte?
Dann präsentieren Sie noch heute hier Ihr Anbieterprofil und veröffentlichen Sie eigene Inhalte (Fachartikel, Meldungen, News, Tipps) für mehr Sichtbarkeit Ihrer Expertise:


Weitere Inhalte zum Thema:

Haftungsausschluss Inhalte

Unsere Inhalte vermitteln Fachwissen aus verschiedenen Themenbereichen, sind aber gleichzeitig auch immer Werbung für eine Idee, ein Konzept, Projekt, Produkt, Unternehmen oder eine Dienstleistung. Dies bedeutet, dass zwar Fachwissen von Experten vermittelt wird, aber gleichzeitig auch die Tätigkeiten eines Experten oder eines Unternehmens in Form von Textinhalten und Verlinkungen präsentiert werden können. Desweiteren weisen wir darauf hin, dass Inhalte zum Thema Finanzen keine fachliche Finanzberatung (Investmentberatung) darstellen und diese auch nicht ersetzen. Die Inhalte stellen keine Aufforderung zum Kauf oder Verkauf von Produkten / Finanzprodukten dar. Finanzprodukte jeglicher Art sind immer mit finanziellen Risiken verbunden. Es kann zu einem Totalverlust des eingesetzten Kapitals kommen. Investitions- oder Kaufentscheidungen sollten deshalb immer gut überlegt erfolgen. Zudem kann keine Garantie oder Haftung für die Richtigkeit, Vollständigkeit und Aktualität der zur Verfügung gestellten Inhalte und Informationen übernommen werden. Für den Inhalt der Artikel ist allein der Urheber verantwortlich. ECIN.de distanziert sich von dem Inhalt der Artikel. Der Inhalt wurde von ECIN weder auf ihre Richtigkeit noch darauf überprüft, ob damit die Rechte Dritter verletzt werden. Wenn Ihnen ein Rechtsverstoß auffällt kontaktieren Sie ECIN.de.